İptal, İade ve Cayma Hakkı Hakkında Bilgilendirme
- GENEL BİLGİLENDİRME
- ATLANTİK ELEKTRONİK DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ. (“ATLANTİK DANIŞMANLIK”) üzerinden hizmet satın almanız halinde, ATLANTİK DANIŞMANLIK tarafından alıcı taraf olan sizlere (bundan böyle “Alıcı” olarak anılacaktır) sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli hizmet sözleşmesini okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız.
- Kurulan hizmet sözleşmesi, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve 27.11.2014 tarihinde Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren 29188 sayılı Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.
- ATLANTİK DANIŞMANLIK, Alıcı sıfatındaki siz değerli müşterilere, önemli hukuki konularda bilgi sahibi olmanızı sağlayarak, haklarınızı ve elektronik sözleşmelerden doğan yükümlülüklerinizi açık bir şekilde bilgilendirerek kanuni yükümlülüklerini yerine getirmeyi ve müşteri memnuniyetini sağlamayı amaçlamaktadır.
- İPTAL VE İADE
- Satın alınan hizmet, eksiksiz ve önceden belirtilen niteliklere uygun olarak sunulmaktadır. Hizmetin satın alınmasıyla ifa süreci başlamış olacaktır. Bu kapsamda hizmet ancak sunulmaya başlanmamışsa Alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir. ATLANTİK DANIŞMANLIK’ın Alıcı için işlemlere başlaması (örneğin başvuru formunun incelenmesi, fotoğraf kontrolü yapılması veya başvuru girişine başlanması) halinde hizmetin kısmen veya tamamen sunulmaya başlandığı kabul edilir ve bu kapsamda iptali veya iadesi istenemez. ATLANTİK DANIŞMANLIK, başarı garantisi vermediğini; sonucun (Green Card çekilişini kazanıp kazanmama gibi) kişinin kendi özelliklerine göre yurt dışındaki otoritelerce belirleneceğini ve bu sonuçtan sorumlu olmadığını; sadece Alıcı’nın başvuru işlemlerine danışmanlık ettiğini ve başvurunun ATLANTİK DANIŞMANLIK’tan kaynaklanan sebeplerle usulünce yapılmaması durumunda sorumlu olabileceğini taahhüt etmiştir.
- Satın alınan hizmetinin sunulmasının imkansızlaşması durumunda, ATLANTİK DANIŞMANLIK bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 (üç) iş günü içinde yazılı olarak Alıcı’ya bildirmek zorundadır. 14 (ondört) iş günü içerisinde de toplam bedel Alıcı’ya iade edilmek zorundadır.
- Alıcı, satın aldığı hizmetin bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, ATLANTİK DANIŞMANLIK’ın hizmeti yerine getirme yükümlülüğü sona erer. Eğer hizmet ifa edildikten sonra Alıcı bu işlemleri (chargeback, ödeme iptali gibi) yetkili veya yetkisiz olarak gerçekleştirdiyse ATLANTİK DANIŞMANLIK’ın sözleşme konusu bedeli isteme hakkı saklıdır.
- ATLANTİK DANIŞMANLIK’ın öngöremeyeceği mücbir sebepler (doğal afetler, savaş, terör, siber saldırılar, yasal düzenlemelerden kaynaklanan gecikmeler, sistem arızaları vb.) oluşur ve hizmet süresinde sunulamaz ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, hizmetin benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek hizmetin ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 (ondört) iş günü içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 (ondört) iş günü içinde hizmet bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın Alıcının hesabına aktarım süresi 2-3 hafta kadar sürebilir.
- CAYMA HAKKI
- Alıcı, satın aldığı hizmeti satın aldığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, ATLANTİK DANIŞMANLIK’ın aşağıdaki iletişim bilgileri üzerinden bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Ancak, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. Maddesi uyarınca, elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ile tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin cayma hakkı kullanılamaz.
- ATLANTİK DANIŞMANLIK’ın sağlamış olduğu online başvuru danışmanlığı hizmetleri, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetler kategorisine girmektedir. Bu nedenle, Alıcı bu hizmetlerden yararlanmaya başladığı anda (örneğin başvuru formunun incelenmesi, fotoğraf kontrolü yapılması veya başvuru girişine başlanması gibi işlemlerle) cayma hakkını kullanamaz. 14 (ondört) günlük yasal cayma hakkı süresi içinde hizmet kullanılmamış ve ifasına başlanmamışsa Alıcı cayma hakkını kullanabilir. 14 (ondört) günü geçen veya hizmetin kullanıldığı durumlarda Alıcı, ATLANTİK DANIŞMANLIK’a karşı cayma hakkı talebinde bulunamayacaktır.
- Alıcı, satın aldığı hizmet ise, bu 14 (ondört) günlük süre sözleşmenin kurulduğu tarihten itibaren başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanmış olan hizmete ilişkin sözleşmelerde cayma hakkı kullanılamaz.
- Cayma hakkının kullanılması için 14 (ondört) günlük süre içinde ATLANTİK DANIŞMANLIK’a iadeli taahhütlü posta, faks veya e-posta ile yazılı bildirimde bulunulması ve hizmetin ifasına başlanmamış olması şarttır.
- Alıcı’ya teslim edilen hizmet faturası, (iade edilmek istenen hizmetin faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
- İade edilecek hizmete ilişkin, varsa dijital olarak iletilen belgelerin eksiksiz ve hasarsız olması beklenmektedir.
- ATLANTİK DANIŞMANLIK, cayma bildirimi ve iade koşullarının oluşması durumunda, bu bildirimin kendisine ulaşmasından itibaren en geç 14 (ondört) iş günü içerisinde toplam bedeli Alıcı’ya iade etmekle yükümlüdür.
- Cayma hakkının kullanılması nedeniyle ATLANTİK DANIŞMANLIK tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.
- Alıcı, ödeme işlemlerini kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde, kart sahibi banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve bankaya karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini Alıcı’dan talep edebilir ve her koşulda Alıcı’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, Alıcı, borcun gecikmeli ifasından dolayı ATLANTİK DANIŞMANLIK’ın uğradığı zarar ve ziyanını ödeyeceğini kabul eder.
- Alıcı, banka havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak, belirtilen banka hesaplarımıza Türk Lirası (TL) olarak ödemesini yapabilir.
- Alıcı, sitemiz üzerinden kredi kartları ile, her türlü kredi kartına online tek ödeme ya da online taksit imkânlarından yararlanabilir. Online ödemelerde sipariş sonunda Alıcı’nın kredi kartından tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.
Şirket Bilgileri
Unvan: ATLANTİK ELEKTRONİK DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ.
Adres: Sultan Selim Mah. Lalegül Sk. No:10 Nef09 B Blok Kat 12 – Bölüm: 228-229-230 Kağıthane, İstanbul
Tel: 02129123340
Email: info@atlantikdanismanlik.com